Din anmälan

Hitta hit?


Frågor

1. Vart får jag min billjett?

Biljetterna till KK:s aktivitetsdag skickas till det mobilnummer eller den e-postadress som du angav vid anmälan. Vi rekommenderar att du noggrant kontrollerar både din inkorg och skräppostfolder för att säkerställa att du mottagit all information. Vid eventuella problem med biljetterna eller om du inte hittar dem, vänligen kontakta oss för assistans.

2. Behöver kontakt hjälp eller har andra kontaktuppgifter?

Om du har ett annat mobilnummer eller andra kontaktuppgifter som du inte har angett vid anmälan, vänligen kontakta oss för att uppdatera dina uppgifter. Du kan nå oss via e-post på kksforening.se@gmail.com, så hjälper vi dig att rätta till informationen.

3. Hur anmäler jag 2 eller fler barn?

För att anmäla två barn i systemet, fyll först i ansökningsformuläret för det första barnet med alla nödvändiga uppgifter, inklusive vårdnadshavares information. När du har slutfört och skickat in formuläret, vänligen starta om webbsidan för att kunna registrera det andra barnet. Fyll sedan i formuläret för det andra barnet och ange vårdnadshavarens uppgifter på nytt.

Observera att varje barn kräver en separat anmälan, och det är viktigt att samtliga uppgifter är korrekta för att vi ska kunna behandla ansökan på ett effektivt sätt.

Tack för din ansökan! Vi kommer att kontakta dig med dina biljetter inom kort. Tveka inte att höra av dig till oss på kksforening.se@gmail.com om du har några frågor.

2025 av Kk’s förening
Anmäl er till denna magiska dag!
Skapad med Webnode Cookies
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång